Kompromis

- Što mi ništa ne radimo?
- Kako to misliš?
- Pa, svaki vikend nam je isti... Samo gledamo Netflix ili svako sedi za svojim kompom...
- ...a ti bi da bude...
- Pa 'ajde da radimo nešto!
- Dobro. Šta ćemo?
- Bilo šta! Možemo da idemo u bioskop, na planinarenje, da šetamo...

- E, super ti je to za bioskop. Možemo da gledamo ovaj film što sam hteo...
- Jaooo, je 'l to onaj što je smor?
- Nije, dušo, smor, to je eksperimentalni centralnoazijski film u kome može da se... nebitno, nisam na taj ni mislio...
- Nego na onaj što je po onom tvom stripu
- Kako sad moj? Pa to ti je bre najprofitabilnija franšiza koja je popularnija i od Gospodara prstenova i od Ratova zvezda i od Bondova
- Jaoooo, nije valjda opet izašao novi Bond? Opet ćeš da me teraš to da gledamo?
- Ma ne, stani...
- Opet češ da se ložiš na tog mizog...
- Stop! Znaš šta se desi ako uvrediš 007 predamnom! Nažalost svih prisutnih, da, SVIH prisutnih - džabe me gledaš tako - nema novog Bonda. Pošto ti se ništa što se meni gleda ne sviđa izaberi ti film.
- Pa ajmo onaj moj...
- Jebote, nećemo valjda opet?
- Što šta fali?
- Pa zato što je triler koji ima smisla samo ako ne znaš šta će da se desi!
- Pa ne znaš šta će da se desi...
- Pa znaš jer smo ga gledali 4 puta od početka godine!
- A Bond?
- Ali to su različiti filmovi!
- A Kazablanka?
- E, Kazablanku sam gledao samo 3 puta u životu i to u periodu od 5 godina tako da nemoj da...
- Kao da to nešto menja!
- Kazablanka je umetničko delo, a ovo tvoje je... znaš šta, nemam više snage, ajde da ga gledamo jedanaesti put
- Peti!
- Štagod - 'ae' samo nađi bioskop gde se daje...
- Je l' možeš ti to? Pliz? Pliz, pliz, pliz?
- Evo, tražim, prestani. Našao sam, možemo da gledamo u subotu...
- E, a meni se ne ide u bioskop zapravo...

- Dobro, hoćemo onda da idemo da plešemo negde?
- Misliš, kao žurka?
- Da, da se provedemo
- Nemam cipele za ples
- Kako nemaš, imaš one bele
- Trakaste?
- I trakaste i kožne...
- E moj ti, nikada ništa o cipelama nećeš naučiti. Prvo, te kožne su krem ali sam se navikla pored tebe na sve pa simultano prevodim - a u bilo kojima od tih kada bi plesala ubila bi me stopala za 10 minuta.
- A one nove što si...
- Ćuti, bolje ti je. Valjda ja znam da li imam cipele za ples!
- A da zovemo nekog da se nađemo u pabu? Ništa ples, samo sedimo?
- Kom pabu? Onom tvom, zagušljivom?
- Možemo u bašti da sedimo...
- Pa da mi bude hladno...
- Pa ponesi jaknu samo...
- Neću, nemam jaknu koja mi se uklapa
- E, ionako ću ja da ti dam svoju jaknu kada ti bude hladno
- Ne može!
- Šta?
- Kako možeš to da planiraš?
- ...?
- Ako ćeš kao džentlmen da mi ponudiš jaknu ne smeš to da planiraš unapred!
- Znači, moram da ponesem jaknu jer će meni biti hladno...
- Tako je...
- ...ali meni nikad nije hladno ovde...
- Pa šta?
- Pa onda ostaljam jaknu kod kuće, ne nosim je...
- Tako je...
- Pa kako da ti ponudim jaknu koju sam ostavio kod kuće?
- Pa to ti kažem biće mi hladno...
- Ali možemo da... ma zaboravi!
- Čekaj, čekaj malo... znači, kada god si mi ponudio svoju jaknu ti si to planirao?
- Pa šta?
- Kako možeš to da radiš? Pa to treba da bude spontano!
- Čekaj, sada sam ja kriv što znam tebe bolje nego što ti znaš sebe?
- Da!
- Okej, aj giv ap! Znači - pab ne dolazi u obzir?
- Tako je!

- Ajmo na planinarenje?
- Gde?
- Pa ona staza gde smo prošli put bili je baš fina
- Neću tamo, tamo smo bili
- Ima jedna gde me vodio kolega, pričao sam ti
- Neću, rekao si da je strma
- E, a taj kolega mi je rekao za jednu drugu stazu koja...
- Je l' ima drveća?
- ...
- Mislim oko staze?
- Pa ono, nisam ga pitao, ali pošto je staza kroz šumu cenim da da
- E, neću, hoću negde da mogu da gledam u fokus beskonačno
- Gde da gledaš?
- Fokus beskonačno. To je kada gledaš ka horizontu i to moraš više da radiš da bi ti oči nastavile da rade i kada ostariš. To je dvadeset-dvadeset-dvadeset pravilo. Za svakih dvadeset minuta koje provedeš gledajući u nešto što je dvadeset centimetra udaljeno moraš da provedeš... Ne, stani, onda je četri dvadeset...
- Znam, dobro, hoćeš da gledaš u daljinu. Hoćeš onda da se penjemo na onaj vrh?
- Onaj...
- Pa da!
- ...što ga od milošte zoveš Mordor?
- Pa šta sad...
- Pa ti bi mene u Mordor da vodiš!
- A sad znaš šta je Mordor! A kada sam te pitao da l' je bolja riba Tauriel ili Arven rekla si da su ti svi džedaji isti!
- Pa to sam se šalila, znam ja, terao si me da gledamo taj film jednom...
- Dobro, nećemo na Mordor. Hoćeš da skoknemo do obale?
- Znaš šta, ja ne bi negde gde je toliko otvoreno. Ni pešačenje ni obala mi ne odgovaraju...

- A da pogledam ja na Gruponu pa šta nađemo?
- Ali nemoj samo nešto što je za debile...
- Hoćemo na čas kuvanja?
- Što kad nikad ne kuvamo?
- Pejntbol?
- Pa da mi izađu modrice, sad, pred leto?
- Vožnja brodićem ispod mosta?
- Neću, mnogo je mokro?
- Muzej umetnosti?
- Šta da gledam tamo?
- Bazen?
- Otvoreni ili zatvoreni?
- Otvoreni?
- Neću, prljavo je, nikad ne počiste lepo!
- Ima i zatvoreni.
- Tu ne mogu da se sunčam!
- 'ajmo negde bajsom?
- Mrzi me da pedalam...
- Hoćemo u šoping?
- Šta da kupujemo?
- Šta ti treba? Znam - cipele za ples!
- Ma da, pa da me teraš da plešemo posle. Neću!
- Koncert?
- Kakav?
- Svira filharmonija...
- Ma ne pada mi na pamet, to je sve dosadno i ozbiljno!
- Ima i neka rok svirka u pabu...
- Onom tvom pabu?
- Ne, onom drugom...
- Tamo je mrtvo, neću ni to...
- Bilijar?
- Znaš da to ne volim...
- Tenis?
- Odakle tebi reket?
- Pa nabaviću, šta? Šta je smešno?
- Sa tobom da igram, nemaš ni reket! Dečko, uozbilji se, ja to igram od koledža, nismo ista klasa...
- Ajde da idemo na utakmicu!
- Ko igra?
- Nemam pojma... Američki fudbal, da vidimo kako je?
- Joj, meni je to odvratno! Samo mi još boks predloži...

- Znaš šta, ja stvarno nemam više predloga... Je l' možeš ti da izabereš nešto i dogod nije solarijum ili teretana ja se slažem...
- ...
- ...?
- ...
- ...!?
- Netflix?

Comments

Popular posts from this blog

Barzu iz jkra

Truth or dare

Pit stop