Sladokusac

- Dobar dan. Izvin'te, gde u ovoj radnji stoji šećer? Tražim već 20 minuta ne mogu da nađem.
- Koji šećer?
- Kristal, beli. Treba mi jedno kilo.
- Mislim kog porekla?
- Je l' me zezaš? Šećer sa pedigreom?
- Nimalo. Odakle želite da je šećer uvezen? Kostarika, Nikaragva...?
- Nebitno.
- A koja vrsta šećera?
- Humph?
- Od čega šećer?
- Je l' me sad zezaš?
- Nimalo, gospodine.
- Pa šećer... od... od... a koji tačno imate?
- Trska i repa.
- Daj od repe!
- Pih... dobro...
- Ček, šta je sad?
- Ništa, gospodine, mušterija je uvek u pravu...
- Šta mi tu onda pihćeš?
- Ma ništa, izvinjavam se, vi to najbolje znate...
- Slušaj druže - ja sam odlučio da saznam što si pihnuo malopre a ti odluči je l' izlazimo u crnoj hronici izjutra.
- Pa mislim repa! To je tako pase, tako 2014a a i nezdravo je brate!
- Dobro, daj od trske onda.
- A koji proizvođač?
- E, sad me zezaš!
- Imamo preko 10 različitih proizvođača i 3 uvoznika vrhunskih...
- Dosta. Daj onog proizvođača koji je abecedno prvi. Je l' ima još nešto ili ću da dobijem taj šećer više?
- Hoćete jedno pakovanje od kilo ili dva od po pola kila.
- E, to je baš zgodno. Daj dva od petsto grama.
- Ma ima samo od kilo - sada te zavitlavam.

Comments

Popular posts from this blog

Barzu iz jkra

Truth or dare

Pit stop