Film: Falsifikator (2013)

Iskreno, od filma sam ocekivao mnogo vise. Uglavnom jer sam se popalio kada sam video imena glumaca i rezisera. Sada mi je strasno zao sto sam ga gledao, uglavnom sto sam se razocarao u Gorana Markovica.
Film je prepun odlicnih glumaca koji tumace vrlo zanimljive likove koji prolaze kroz interesantne situacije iii... tu se zavrsava sve pozitivno sto mogu da kazem o filmu.
Najveci problem je sto dobar deo filma izgleda kao losa karikatura. Da ne pominjem sto se skace sa jedne na drugu nit i ostavlja se dosta nedovrsenog.
Sve pohvale Peletu zbog karaktera na kome bi mu Entoni Perkins i Hit Ledzer pozavideli.

Ocena: 6/10

Film sam gledao u bioskopu Dom Sindikata u Beogradu u sali 3. Ne pamtim da sam bio u gorem bioskopu. Ima neki raspali smek komunizma iz 1980ih i udobna, avionska, sedista i mnogo katastrofa. Zaboravili su da ugase svetlo na pocetku filma (tek posle nekoliko minuta su se setili), slika se gubila svakih 15-20 minuta na po 5-10 sekundi a zvuk je bio ocajan. Kada kazem ocajan: cuje se eho a ponekad je toliko loseg kvaliteta da se jedva razaznaje sta glumci pricaju. Za salu ocena 2/10. Nazalost, verujem da bi film bio jos gori da sam ga gledao u IMAX-u...

Comments

Popular posts from this blog

Barzu iz jkra

Truth or dare

Pit stop