Otvoreno pismo Jeleni Milenkovic i redakciji Blic Zene

EDIT: Od objavljivanja ovog otvorenog pisma tekst koji ovde citiram je promenjen. Ne znam da li ga to cini autenticnijim. Svakako su zaboravili da promene onaj deo ispod naslova (ne znam kako se strucno zove) u kome pise da je rec o 11 amerikanki u sestoj deceniji (dakle, 51-60 godina).

Postovana gospodjice Milenkovic ,
Cenjena redakcijo,

Pisem vam u vezi clanka "Koliko je gubitak nevinosti važan: 11 žena govori o prvom seksualnom iskustvu" objavljenog 28.05.2013. u rubruci "Ljubav i seks" (http://zena.blic.rs/Ljubav_i_seks/15623/Koliko_je_gubitak_nevinosti_vazan_11_zena_govori_o_prvom_seksualnom_iskustvu_) na sajtu Blic Zena (koji inace redovno pratim).
Ne prebacujem vam sto ste trazili misljenje od zena od sestoj deceniji niti sto se uopste ovime bavite - smatram da svako moze da pise o cemu hoce - ali vam zameram sto imate manjak zdravog razuma.
U tacki 5. gorepomenutog teksta se kaze, navodno citirajuci stvarnu licnost: "Imala sam 15 godina, on je bio moj prijatelj na Fejsbuku. Bio je dve godine stariji od mene. Sada imama 53 godine i srećno sam udata, po drugi put.".
Osoba koja 2013. godine ima 53. godine rodjena je 1960. godine a 15 godina je imala 1975. godine sto je nekih 30 godina pre pojave Fejsbuka.
Ukoliko ste ovu osobu (i ostalih 10 iz ovog teksta) izmislili nemate moralno pravo da ikada vise objavite tekst. Zapravo, ako je ovo slucaj, ne znam kako vas nije sramota da ovaj tekst objavite.
Ukoliko ovo osobu niste izmislili a nekriticki ste preneli njeno, ocigledno lazno, svedocanstvo, bilo bi dobro za Vas i za javnost Srbije da, izvinite na drskosti, nikada vise ne objavite ni jedan tekst.
Svakako mi nije jasno kako ste zavrsili osnovnu skolu (ukoliko jeste - a iskreno se nadam da je to slucaj) kada vam oduzimanje cetvorocifrenih brojeva ne ide od ruke ili nemate osnovne sposobnosti za razmisljanje.
Naravno, iako fizika to ne dozvoljava, moguce je da je ovde rec o obicnom putovanju kroz vreme i u tom slucaju se duboko izvinjavam na svojoj ogranicenosti. Moguce je da sam samo ja, ipak, previse opterecen realnoscu.

Filip Zivkovic.

P.S. Nadam se da cete mi optostiti sto pisem latinicom, pa jos "osisanom" - ipak je ovo za mene istorijski trenutak. Po prvi put sam na blogu poceo da koristim prava imena. Imacete razumevanja, siguran sam, ako sam ponegde progutao slovo ili napravio pravopisnu gresku - ipak ja nisam novinar vec samo mladic koji razmislja svojom glavom.

Comments

Popular posts from this blog

Barzu iz jkra

Truth or dare

Pit stop