Rebus

Kiza ima ocajno pamcenje. Kada bolje razmislim ne toliko ocajno koliko funkcionise po principu slucajnih brojeva*. Kada njegovi neuroni dobiju neki podatak oni ga zadrze tu potpuno slucajno izabrani vremenski interval. Odgovorno tvrdim da ne postoji nikakvo pravilo po kome se ti podaci grupisu - kako na primer objasniti fenomen coveka koji krene u skolu a zaboravi ranac? Ili zaboravi kada mu je devojci rodjendan a seti se da tog istog dana ode da joj kupi rodjendanski poklon? U SF literaturi koju sam citao naisao sam na neurocrve - parazite koji se hrane izjedajuci secanja domacina - i za sada to je najsuvislije objasnjenje za Kizino randomizovano pamcenje.
Sa druge strane, ja sam proklet da sve pamtim od one epizode kada je roze rendzer rekao crvenom da nije snaga snagu imati vec je snaga snagu obuzdati. Kiza je, na primer, prolazio kroz narodnjacku fazu kada nas je terorisao... zvukovima**. Naravno, on je te nemile detalje odavno zaboravio a ja sam kaznjen da i dan danas pamtim vecinu tekstova raznih estradnih... pojava. Tako mi opstajemo, nadopunjujuci jedan drugoga kao jin i jang samo malo manje da neki navijac zeli da nas prebije a malo vise kao drugovi koji su od pelena zajedno.
Od casova srpskog...

K: Tako ona likusa...
V: Ana
K: ...Ana ide kod Lenskog...
V: Vronskog
K: ...kod Vronskog da se...

...do bokserskog zargona...

K: Sada on jednim jakim... zvajzom?
V: Aperkatom
K: ...jakim aperkatom... patosira ovog drugog
V: Nokautira

..Kizine omaske u pamcenju imaju uvek pomalo komican efekat. Najgore je kada pokusava da se seti neke reci ali je objasnjava kao nadprosecni gorila nuklearnu fisiju.

K: Znas matori sta sam razmisljao? Kako se...e, kako se kaze ono kada se pusi?
V: Cigara?
K: Ne bre, mnogo kada se pusi!
V: Lula?
K: Oooo, bre, kako si toliko glup! Kada se kuca pusi!
V: Pozar?
K: Ma ne bre nego... kao onaj deo od lule samo na kuci!
V: Odzak!
K: Da matori! Razmisljam kako lazu decu u zgradama koje nemaju odzak za Deda Mraza, je l' su deca tol'ko debilana?

Ponekada se pitam kako tog coveka nesto nije zgazilo za ovih 20 godina koliko je opasnost po covecanstvo. Zapravo jednom ga je nesto zgazilo, ali to je vec potpuno druga prica.
__________________________________
*   ili narodski receno random
** ne usudjujem se da to nazovem muzikom

Comments

Popular posts from this blog

Barzu iz jkra

Truth or dare

Pit stop