Minjoni

- Moze u 6?
- Ne, pocinje tekma
- ...? Nije fudbal, nema kosarke, koja tekma?
- Zenska odbojka
- Igraju nase?
- Nemam pojma
- Pa ko igra?
- Nebitno
______________________________________
- Kako mozes da gledas boks? Dva znojava lika se mlate dok ne zazvoni, sta je tu zanimljivo? I kako da to nije gej?
- Kako ti mozes da gledas izbor za mis? Gzilion glupacica prica kako se zalaze za mir u svetu i stetka se u bikinijima dok sve to... sve to... e, a da se zamenimo?
______________________________________
- Ajde, siso, reci ako smes koliki ti je prosek?
- Eee, nije vise tako visok, pokvario sam ga malo u poslednjem roku...
- Sta si podobijao?
- Devetke
- U sto bozjih idiotskih majki ti nisi normalan da me pljunes ako jesi. Znas kako ja mogu da dobijem devet? Ako se profa zajebe pa napise naopako ocenu...
______________________________________
- Gde ti je devojka?
- Vara me sa Lepim...
- Hahaha... Ne, stvarno?
- Ne - stvarno.
______________________________________
- Faaak!
- Sta je bilo?
- Umazao sam se...
- Aaaa, jebiga...
- Tako mi i treba kada jedem posle tusiranja!
______________________________________
- Ja sam vrlo recitan covek.
- Rekakav?
- Kako se ono kaze kada znas mnogo reci?
- Recit?
- E, pa, taj sam!


Comments

Popular posts from this blog

Barzu iz jkra

Truth or dare

Pit stop