Private browsing

Blogger je imao fenomenalnu stvar - anonimnost. Neki tamo ViVitas pise kako je nekada davno sa nekim tamo ljudima nesto tamo radio.
Od kada sam ga integrisao sa Google Profile-om* svi mogu da vide moje ime, prezime i slicicu. Sto je uzas.

Elem, ako u skorije vreme postanem vidno mrtav to je zato sto me Kiza sacekao iza ugla da me ubije sto sam obnarodovao njegove dogodovstine. Ako kojim slucajem prezivim, ubice me vec neko drugi...

Ko se na mojoj sahrani pojavi sa najmanjim buketom i najmanjom svecom** mama mu je kurva koja se kupa gola.
___________________________
*opstim mu sa majkom ako znam kako - probudim se jednog jutra i shvatim da umesto mog ljubljenog BikApisSimbolPlodnosti glifa stoji moja G+ slicica, sa sve imenom
**sta bi Frojd rekao da vidi nadmetanje svecama na sahranama?

Comments

Popular posts from this blog

Barzu iz jkra

Truth or dare

Pit stop