Prcanje akademskog mozga

Pao sam ispit, naci nevera. Sad moram da ga prijavim u sledecem roku.
Prc #1 - Ne mogu da prijavim ispit jer moram da platim tu prijavu* a nemam novca na virtuelnom racunu.
Ne mogu da uplatim jer su banke zatvorene, moram da cekam jutro. Ujutru uplacujem. Samo jos da prijavim ispit...
Prc #2 - Ne mogu da prijavim ispit jer mora da prodje 24 sata od uplate do pojavljivanja novca na virtuelnom racunu
Prc #3 - Dok prodju ta 24 sata zavrsice se prijava ispita pa cu morati da placam zakasnelu prijavu...
Ne casim casa nego put pod noge pa u studentski odsek. Tamo mi Fina Teta kaze da samo dodjem sutra i da donesem uplatnicu, prijavice mi ispit bez problema posto sam uplatio na vreme.
//sutra
Odsek radi od 17 do 18 zbog upisa studenata u prvo godinu. Dolazim u 17:12.
Prc #4 - U redu ispred odseka je ~100 studenata.
Prc #5 - U 17:59 dolazi prodekan koji nas obavestava da ko nije stigao do sada dodje sutra jer u 18:00 odsek prestaje sa radom, ma koliko nas bilo u redu.
Ispred mene je oko 20 ljudi koji se lagano osipaju, iza mene jos oko 40. Pokusavam da objasnim prodekanu u kakvoj sam situaciji.
Prc #6 - Prodekan odgovara, sa izrazitim pokazivanjem nepostovanja, da "niko se nije uneredio jer je toalet daleko",
Prc #7 - da ako treba da putujem sutra posaljem "mamu, tatu",
Prc #8 - da sam znao da treba da putujem**
Prc #9 - i da sam mogao ranije da uplatim***,
Prc #10 - da mogu da dam ispit u septembru, oktobru****,
Prc #11 - da ove zene***** ne mogu da rade od jutra do sutra
Prc #12 - jer je prijava prijemnog ispita u toku******.

Da se razumemo - i pored svega ovoga ja bih opet izabrao isti fakultet, bez razmisljanja... dobro, razmisljao bih, ali ne dugo. Samo sam, izvinite na recniku, popizdeo sto je par dana posle svojevrsne online debate privatni vs drzavni i one cuvene ankete jedan od najstarijih fakulteta pokazao da tretira studente kao da smo, sto je jedan kolega rekao, "stoka koju treba..." i da smo svi toliko tihi pa cutimo i trpimo...

Prodekan je shvatio da je situacija ozbiljna pa je prvom prilikom produzio radno vreme odseka na 14-18, sto je realno.

Kada sam sledeci put dosao zavrsio sam sve za 10 minuta, dakle ukupno sam cekao samo 58 minuta da NjV Teta Iz Odseka klikne 5-6 puta.

Nisam otisao na sahranu. Jos jednom moto: faks prvi, 100 mesta prazno, pa onda kako ti je volja
________________________________
*morao sam da ga prijavljujem da bih radio kolokvijum, pa sam poslednju besplatnu prijavu iskoristio... i pao u tom roku
**nisam; ujak mi nije javio da planira da umre, stvarno se izvinjavam u pokojnikovo ime
***nisam; nije mi bila namera da padnem ispit, naprotiv
****ne mogu; necu biti tu tokom dva roka jer radim praksu, koja je inace, obavezna
*****koje rade u studentskom odseku, uvek nadrndane i raspolozene da te tretiraju kao bice bez minimuma dostojanstva, kao da si tu samo da budes rob NjV salterusama; odavde je izuzeta Fina Teta
******ja nisam zakazao prijavu prijemnog ispita; takodje ne odredjujem ja radna vremena studentskog odseka

Comments

Popular posts from this blog

Barzu iz jkra

Truth or dare

Pit stop