Home alone

...ili "Ljubav buduceg inzenjera"

Postoji jedan divan trenutak, kada se predavanja zavrse a ucenja nema ni na vidiku jer je junski rok kasnije. Majsko sunce greje, ruze cvetaju, ptice cvrkucu a studenti odmaraju.
Ove godine nije bilo tako, junski rok je poceo nikada ranije i imao sam nikad vise projekata... Od ljudi vidjao sam sebe; pored toga piksele i debagere. Negde u toj nirvani predjunskog roka razgovaram sa Njom.
V: Halo?
O: Cao, ja sam!
V: Eeeee, cao! Sta radis?
O: Evo, videla se sa drugaricom iz osnovne, odgledala seriju, ucila, bila sam na bazenu - znas kako je fenomenalno, plivala sam preko 3 sata, nisam izlazila iz vode, prosto je genijalno, videla sam se sa drugom, ogovarala sam te malo. Onda sam dosla kuci, mama me nesto grdila, bezveze, odgledala seriju, malo slusala muziku - jao, nasla sam pesmu koja je fenomenalna, znas kako te opisuje, cek da ti posaljem /taka-taka-tk-taka-tk-tka-taka/ evo, proveri mejl; i onda sam jela i evo sada te zovem. Sta ti radis?
V: Debagujem kod poslednjih 20 sati.
O: Hahahaha! Jao muuuuukica...
V: Nije smesno...
O: Nije, nije... Sta si doruckovao?
V: Lonac kafe i guaranu.
O: Nemoj tako, neces moci da spavas... 
V: I ne treba da spavam...
O: Jao kako sam lepo spavala juce na danas, tako lepo, probudio me cvrkut ptica... Kako si ti spavao?
V: Imam gavrana.
O: Molim?
V: Sizofrenog.
O: Sta pricas ti?
V: Kada sam konacno nocas se spremio da legnem bilo je negde oko 4-5. Vec je pocelo da svanjava. Taman bi se fino naspavao da nemam u komsiluku gavrana koji misli da je petao pa grakce ranom zorom. Pre gavrana su jedno 20 minuta odvozili djubre a onda su donosili mleko, kao da svi samo hoce da me probude. Spavao sam sat-dva od predvidjenih 4. Zato sam doruckovao kafu a cim su se prodavnice otvorile kupih karton-dva guarane i bacih se na dalje kodiranje. I sta kazes, sta ima novo kod tebe?
O: Eto, bas sam lepo raspolozena... I znas sta jos? Sama sam...
V: Kul...
O: Ne, mislim... SAMA sam, ono, roditelji mi nisu tu...
V: Je? A gde su?
O: Ma kakve veze to sad ima? Kazem ti SAMA SAM... I plasim se malo nocu da budem sama...
V: Upali TV, to obicno pomaze, prevaris mozak mislis da ima nekog u kuci...
O: Paaaaa... vise sam mislila daaaaa... ti dodjes do mene?
V: Je l' imas Linux?
O: Molim?
V: Radim sad ovaj projekat, treba mi eklipse pod linuksom sa sve debaging tulsom i ce rantajm lajbrarijem i da moze tajni cece kompajler da radi kako valja i da se prevede u samom rantajmu. Ja obicno to drzim na laptopu ali nesto nece da radi pa mogu da dodjem samo ako imas sve to instalirano...
O: Koj si ti degen...
V: Stooooo?
O: Pa ne mislis valjda da te zovem da me ucis da programiram?
V: E, nemam vremena sad da te ucim, moram da zavrsim ovaj projekat...
...
...
V: Sta ti je, sto cutis?
O: Ne znam sta da kazem... Ne mogu da verujem...
V: E, ajde odo ja da radim ovo, cujemo se kada zavrsim...
O: Ti to ozbiljno?
V: Zvacu te...
O: Nemoj...

Put do diplome inzenjera pun je bola i nepravde, bolje neka odmah odustanu oni koji nemaju dovoljno vere i duha nego da se porazeni vrate sa pola puta. Nek' kernel bude sa vama! I vorp jezgra!

Comments

Popular posts from this blog

Barzu iz jkra

Truth or dare

Pit stop