Profili savremenika: Lena

Lena je nekako oduvek bila tu - po kraju, osnovnoj, srednjoj - pa smo se oduvek znali ali nemam pojma kada smo poceli da se druzimo. Svakako pre nego sto su se ona i Kiza smuvali (prvi put) posto sam ih ja zvanicno upoznao. Od tada smo jedno drugome sluzimo kao hladna glava; kad god sam ushicen do imbecilnosti ona je tu da mi pomogne da se ne ponasam kao imbecil i vice versa. Pokusali smo svojevremeno da uvedmo pravilo da moramo jedno drugome da odobrimo vezu ali smo pukli odmah - ona nije odobravala moju vezu sa Klinkom a ja njenu sa Nekizom*... Mada je cesto bila onaj glas razuma sa vremena na vreme - kao saveti koje sam sebi dajem, ali iz treceg lica.
Lena je opiceni hipik koji nekada preteruje sa haluciogenim supstancama - osim radnim danom kada je dobra kcer, fina devojka i uzorna studentkinja. Nosi sve-mi-boje-lepo-stoje siroke haljine i marame koje vezuje preko cela uz neke skroz random naocare vikendom i "ozbiljnu" garderobu radnim danom. Jednom sam je cak video u sakou i suknji - nije sala...
Lena obozava da me zadirkuje i da mi, naucno, dokazuje kako sam emotivno hendikepiran.. i duhovno... i fizicki, ali to je duga prica. Kad bolje razmislim, nemam pojma zasto se sa njom druzim...
Ona je vrlo cesto lepak koji drzi celu grupu zajedno - inace bi bili granularni: Kiza i ja na jednu, Jole i Paja na drugu a zene svaka na svoju stranu. Ovako Lena povuce Kizu sa sobom, mene nagovori i/ili uceni, Klinka dodje jer idem ja**, Drugarica jer je slazemo da ce Paja doci, ono, 100% - Jole onda krene da se ne izdvaja a Paja sa njim. Lena je uvek tu da nas miri, kao posle onog nesrecnog boks meca, potapanja balona i nosenja ves masine na peti sprat solo, iz hobija.
Lena je obicno zaduzena sa psihoaktivne supstance iako to nikada nije bilo dokazano. Kada kazem psihoaktivne mislim sve od limuna i kisele vode, preko kafe i alkohola do... ajde da ne kazemo tacno dokle jer sve sto nadalje kazem moze da se iskoristi protiv mene, ne?
Sve u svemu Lena se vikendom opusta i tada je... opustena. Mnogo je fina, generalno. Osim kada izpizdi. Mi koji je bolje poznajemo znamo da je se klonimo tada. Oni koji ne znaju ne zele da saznaju na tezi nacin.
Jednom se moja tadasnja devojka zajebala pa ju je pitala sto se ne oblaci malo lepse. Ono sto je usledilo tesko moze da se nazove razgovorom - bolje je to nazvati ful kontakt borilackim sportom koji su kasnije svi prisutni opisivali kao nesto izmedju Hirosime i Nagasakija u jesen cetres pete. Sad nesto kontam, da devojka nikad nije raskinula samnom zvanicno, samo je prestala da mi se javlja i da odgovara na smsove i pozive.
Lena je lav u horoskopu.
__________________________________
*Neki random lik koga nikada vise nisam video; nije bio Kiza, bili su raskinuli tada nakratko...
**Ili barem tako volim da mislim

Comments

Popular posts from this blog

Barzu iz jkra

Truth or dare

Pit stop