Ajde ne!

DISKLEJMER: Sve konkretne reci, sintagme i recenice su uzete kao primer i produkt su drogiranja na prazan stomak autora ovog posta. Osim kocke secera, to je stvarno, jos drzim rekord. Poenta ostaje.

Nikako da procenim sta je teze: biti najbolji drug devojke svog najboljeg druga ili najbolji drug decka svoje najbolje drugarice; nekako je to najgora pozicija na svetu, bez beneficija, nema zdravstveno ni socijalno a realno je rudnik.
Moram nju da smirujem, moram njega da vadim iz vatre; moram njemu da objasnjavam da je ona razlicita od nas* i nju da spustam na zemlju. Zaboravio sam kada su se posvadjali a da nisu mene uvukli u to. Ponekada su gori od roditelja koji se svadjaju pred detetom i zovu ga da kaze koga vise voli, mamu ili tatu. Nekako predosecam da cu ili da jedem sendvice narednih deset dana ili da dzeparac i novu loptu za basket mogu da vidim samo u Nedodjiji. Na primer, kada su Lena i Kiza raspravljali da li on mora da bude prisutan na rodjendanu njene mame, koja ga ne podnosi... njemu se, suvisno je reci, gledao boks**
K: Je l' znas ti ko je to? To je bog, kralj, idol! Majka i otac, profesor i doktor, general!
L: Neka je Rebert Dauni Dzunior ne zanima me, obecao si!
K: Taj mali mrsavac moze samo da se sagne...
L: ...seljaku...
K:...najvecem coveku koji postoji, ikada! On je bre tezak kao dva Vivija i fantasticno to kontrolise!
U tom trenutku me skontaju, onako smorenog kao topa. Podupirem bradu rukama i vesto vec 53 sekunde balansiram kocku secera na kraju kafene kasike ciji pocetak kontrolisem usnama...
K: Evo, reci joj!
L: Da, Vivi, reci!
Tu smo dakle. Ona je obecala da ce da mi pomogne da se pomirim sa Klinkom. On previse zna o meni tako da ne smem da ga ljutim. Hodam po tankoj zici, tik iznad bezdana...
V: Paaaaa...
L: Vidis, vidis, slaze se! Treba da odrzis obecanje, kretenu
K: Nista nije rekao i ne lozi se, to sto sam promrmljao vazi dok si se skidala (L prebledi) nista ne znaci
Baaaaam! Samarcina! Kako tesku ruku, za zenu, bice da je to jedini boks koji ce Kiza gledati.
V:...aaaa vazan je kompromis... Na primer, mozete da gledate boks na rodjendanu...
K: Ne lupaj!
L: Da, moja mama obozava boks!
Kako mrzim da budem nepristrasna mudrost. Kako bi elegantno rekao da moram da palim na faks da nije nedelja***.
V: Nem' pojma, sta mene pitate?
Uvek mene pitaju. Ne samo oni. Kada god su se oni posvadjali svi dolaze kod mene da cuju sta se desava zbog moje jedinstveno neutralne pozicije.
Ajde ne. On mi je drug, to sto mi kaze je u poverenju. Ako on misli da mu je devojka luda kucka koja u slobodno vreme...hrm...uziva u biljkama da l' cu to da kazem prosecnom volu koji bi da je startuje u slobodno vreme pa ga zanima hoce li skoro da raskinu?
Ajde ne. Ona mi je drugarica, to sto mi kaze je u poverenju. Ako ona misli da joj je decko degenerisani maloumnik preopterecen sekundarnim**** polnim karakteristikama da l' cu to da kazem kokoski koja je glavni urednik tri tinejdz casopisa, satelitske televizije i svih bilborda u gradu i maloumna je?

Ne pitajte pitanja na koja necete dobiti odgovor, samo vredjate i svoju inteligenciju i moju cast.

Poente nema.
____________________________________
*zene... i dalje tvrdim da se tom sintagmom foliraju... i umiru od smeha kada idu zajedno u toalet
**zanimljivo, jos uvek tvrdi da je umetnicka dusa
***na mom faksu nedelja ume da bude radna, bas u junu imam ispit u nedelju, srjed bjela dana!
****ili to behu tercijalne?

Comments

Popular posts from this blog

Barzu iz jkra

Truth or dare

Pit stop