Tri price za dve bitange i ribicu

= Prica prva: Kiza =

Opet su se posvadjali... Ja to ne mogu da trpim. Taman je trebalo lepo, covecanski da se smuvaju a oni su se posvadjali. Da ih pitas zasto ni jedno ne zna ali nece da se mire. Dzabe im ja bacam filozofske stavove o zivotu i ljubavi - ne zna se ko je tvrdoglaviji. Mozda zato sto je on bik a ona lav... lavica... lav, lavica... hm, ima smisla da je lavica... ovca, krava, rakica... racica... kako god da je zenski rod od rak; bliznakinja, ne - bliznakinje... sta ide dalje... gde su novine kada su najpotrebnije... evo, lavica, devac, vagac, skorpion, strelica, koza, vololijac iiii... eeee, u trista lepih, je l' riba muskog ili zenskog roda? Da se ne zove ribac? Meni je uvek kul sto mogu da kazem da sam riba, onako, ful zvuci. A ne ko Vivi, bik - volina... Bas je kreten sto se svadja sa Klinkom po stoti put. Mogao bi malo da spusti loptu. Gle samo kako ona izgleda, moze da ima koga god hoce, sto bi se cimala oko njega toliko dugo vreme? Mozda ako je ona stvarno... a da nije on? Dosta dugo mi nista nije prijavio, moguce da ni on nije ravnodusan - mada sa tim izrodom se nikad ne zna, mamicu mu inzenjersku. Da je otvoren kao mi umetnici mnoooogo bi to lakse islo... A i ona ludi glumilo - te rekao ovo, te rekao ono, ovaj prica to... aman, kad bi samo prestala da razmislja mnogo bi lakse bilo.
Da me neko ubije, ne mogu da se setim zasto su se ono posvadjali. Znam da su eksplodirali oko dogovora za poklon za Drugaricu, ali ne mogu da se setim sta je bilo pre toga... Nomad smo pricali nesto o bebama i polnim bolestima, da nije tako nesto? Jebote, da nije ona trudna? Sa drugim? Da, da, da, vidis, to bi sve objasnilo... Mada nemoguce, pa ona bi rekla Leni a Lena bi odmah rekla meni... osim ako... Jebote... Fon, fon, gde mi je fon... Javi se, javi se odmaaaah... Alo? Vivi brate, Klinka je trudna i hoce da abortira da ti ne saznas, garant!

= Prica druga: Klinka =

Kreten. Debil. Imbecil. Sizopatodegenerik maloumni. Kako moze? Taman sam mislila da se smuvam sa njim - koliko bi se zeznula... I sta sad, treba da se vidimo? I ja kao treba da popustim? Ne pada mi na pamet... On ce mene da ispaljuje, meni da udara kontre? On je jedna obicna budala, eto to je! Retard... Evo, savrsena sam... sad sam malo skinula struk, sad sam stvarno savrsena... On mi ne treba... kad je debil... Eeee, kad se samo setim da je hteo da ide sa onim debilom na hipodrom umesto da dodje do mene da... blejimo! Jos mu 15 puta ponavljam da sam sama kuci, mislim da je komsinica ukapirala sta hocu! Ma ko da mi treba on za bilo sta, vidi kako sam lepa! Mogu da biram koga hocu!
Sto je najcrnje, sve bih mu oprostila, ali kako je mogao da kaze da je Debela debela? Jebote, zna da mi je to najbolja drugarica, sta misli da cu da uradim? Ma trebalo je jace da ga osamarim... kao sto je Lena onda osamarila Kizu! Stvarno, kako moze? Bas je debil... A mogao je lepo da nesto kaze, onako, kako on ume... Sladak je kada tako prica. Uvek nadje neki izraz koji je onako fin, ne kaze ko onaj buzdovan... Jednom mi je cak nesto saputao a ja sam se skroz pogubila, nista ga nisam razumela! Dobro, nije najzgodniji - nije ni bio - ali ume da se obuce. Mislim kada se normalno oblaci, ne ono njegovo kao Dzejms Bond. Ali i to mu stoji. Ume nekako to da nosi. Uopste je nekako sladak.
Kad je samo ono nagovarao Kizu da mi crtaj grafit za rodjendan... ili kada me ono izneo na terasu sa sve stolicom... Ma sta je meni, moram da popustim na kraju!
Ne vredi ne mogu da izdrzim... Ma videcemo se, sta je najgore sto moze da se desi... I Debela nije bas mrsava, nije toliko strasno sto je to rekao... Poludecu... Ne mogu sa njim ne mogu ni bez njega... Ajde lepo da se smirim... Ovako... Lena ce da mu kaze da hocu da se vidim sa njim i ja cu da odaberem vreme i mesto, ne moze on mene da cima kako mu drago...Moram da se sredim maksimalno... Idem kod frizera prvo... Odavno mislim da izvucem pramenove, taman cu sada... I obucicu onu haljinu koja mu se svidja, pa da vidi! Ma ima da budem predobra, ako bar gubim dostojanstvo da imam malo stila...

= Prica treca: Vivi =

Kizavi, vecu glupost nisam cuo od kako si rekao da ce Celzi da osvoji LS pored Barselone i jos gore, Reala. Ti stvarno mislis da je to realno, na stranu sto je nemoguce. Ae cao! Eeee, ako me ovaj Kiza u grob ne otera, Klinka ce u ludaru garant!
Ona devojka stvarno treba da se leci, ono, najstrasnije. Kako samo ume da se duri nizbogcega to je prestrasno. Prosto mi je genijalno koliko je ona savrseno blesava. Sad se duri sto sam gledao sa Kizom LS umesto da se vidim sa njom... K'o da sam ja kriv sto je LS jednom godisnje a ona bas tad mora da me smara! I zna da samo tri sporta pratim i mora tu da me smara. Debil, bre, debil... Jos mi je pricala kako je morala da raskine sa Bivsim kada je poceo da ispaljuje drustvo da bude sa njom - koj univerzalnanegacija joj je to trebalo? Sad salje Lenu da mi zakaze dejt... Hoce da se miri, garant, da budemo opet kul... Aha, al malo preksutra, pa imam i ja neke svoje principe...
Ako hoce da se pomiri, ima da me moli, da mi titra i da mi ugadja... Ima da je nateram da gledamo Tarkovskog zajedno - jos cu da je pitam koji deo joj se najvise svideo... Ima da se muci kao bozanstvo u cije postojanje sumnjam i jos pet puta strasnije.
Ima da odem tamo, sav elegantan i zagonetan i da budem hladan. Sve zvanicno. Persiracu joj. Smejacu se samo uljudno. Iz principa, ne moze tako da me cima... Naravno da ce da se uzvrpolji - pa pobogu, predlozila je za mesto sastanka park koji mi je maltene pred vratima.
Cekam i cekam... Dakle, jos jednom da ponovim, principi! Pusti je da se malo kiseli.
Eno je! Izvukla je pramenove... dobro joj stoje... uf, ko da je morala tu haljinu... malo iznad kolena pocinje crna haljina sa par belih detalja, ponegde, koja ide sve to vrata... nema rukave, znam iako ima neku bluzu preko, ne vide joj se grudi ali se savrseno ocrtavaju... Boze, koliko je savrsena! Oci joj sijaju, ima cipele u tonu sa jarko crvenim karminom - na svakome osim na njoj to bi izgledalo vulgarno, skoro kurvinski. Uhhhhhh, ajde da ponovim... iz principa... eee, jebi ga, nema vise principa...

Comments

Popular posts from this blog

Barzu iz jkra

Truth or dare

Pit stop