Truth or dare

Vreme radnje: kada su padali snegovi
Mesto radnje: toplota unutrasnjosti Sanele*

Scena prva:
Kiza i Vivi pristizu u kafic, Lena ih vec ceka unutra. Ulaze, osmehnu joj se, mahnu konobaru, otresu sneg sa badass kaputa i malo manje badass kaputa i pridju. Ona se smeska, blago je nagnula glavu na desnu stranu i gleda svog dragog kako joj prilazi. Kiza je ljubi dok ona mazno obavija ruke oko njegovog vrata. Vivi je za to vreme za sankom, narucuje kafe, potom prilazi paru koji sada sedi jedno pored drugog drzeci se za ruke.
Ovo troje mladih ljudi pricaju o svakodnevnim desavanjima, sale se, smeju i uzivaju...
L: Je l' ste culi za Barona?
Ki: Da je preterao sleper do Bugarske?
L: Ne...
V: Da je opstio sa pola fesn vika?
L: Ma ne ni to nego...
Ki: Da je vozio trke formule 1?
L: Kikiki, to nisam ni znala... ne to... Baron nam je nasao devojku...
Ki: Mdaj?
V: Baron?
Ki: Ko je ta jadnica...
L: Niiiije, cuti, normalna je devojka... Eto, to je novo...
Ki: Brate moj ovo nije normalno... nimalo... Sneg, Baron sa devojkom...
Utom stizu pica, "podloga" za ostatak veceri. Ceka se ostatak drustva pa da krene zurka do zore... Ne pada sneg svakog dana, to mora da se proslavi! Stize ostatak ekipe (Jole, Paja, Klinka i Drugarica) i drustvo krece...
Utom krece prica...

Scena druga:
P: Je l' Vivi, sto ona tvoja nije sa nama?
J: E, stvarno, sto je nisi zvao?
V: Paaaa...
I sta sad? Kako da im kazem da smo raskinuli kada moje raskide od celog drustva ja najbolje podnosim. Kada cuju da sam raskinuo, Klinku ce da uhvati manija, Drugaricu depresija, Jole ce da me tesi iako mi to nije potrebno, Paja ce da me psihoanalizira a u tome je los**, Lena ce da mi objasnjava kako u svakoj vezi ima uzimanja i davanja*** a Kiza ce da se upusti u trazenje moje nove devojke u cemu ce biti neuspesan****.
Tako, dok sve prethodne reakcije na moje raskide prozivljavam spremam se kako da kazem deci da im se ja i Ona rastajemo, na jedno 50-70 godina ili do smrti...
V: Paaa... Raskinuli smo prosle nedelje
Klinka je sagla glavu da se ne smeje naglas jer bi je Lena kritikovala
J: Uuuuu, bre... Pa kako?
D: Bas bedak
Ki: Ma ne brini matori, nadjemo ti mi mrsaviju i sa vecim sisama
Potom poskoci kao parip, popreko pogleda Lenu i prebaci joj sto ga je ustinula
P: I sta planiras sada?
V: Paaa... Sada planiram da stignem do kluba jer mi se lede usi ispod kape, o prstima da ne pricam...
P: Lede? Zasto si bas rekao lede? Zasto nisi rekao mrznu?
Klinka krece da poskakuje kao Crvenkapica, misli da je niko ne vidi...
Drugarica cuti, povukla se u sebe, uhvatila je Paju za misicu i naslonila glavu na njegovo rame. Paja nastavlja da blebece - pustimo mi njega tako nekad da prica, niko ga ne slusa, samo klimamo glavom. Samo jednom nas je uhvatio kada smo na pitanje "Kada?" slozno odgovorili "P'onako...".
Kiza mota brojeve po mobilnom.
K: Alo, Monika? E, Kiza ovde... Evo krenuli u klub neki, oces sa nama? Aha... dob... Dobro, nista onda, da te ne smaram....
Ponovio je gotovo identican razgovor sa jedno 15 razlicitih imena, neka me odmah pregazi cetvoroprezna kocija ako lazem!
Konacno je odustao i pitao me sa kojim bivsim devojkama se cujem. Zasto se ja druzim sa njim?
Lena je ispricala sve sto je imala za iznenadjujuce kratko vreme, samo mi je ispricala poucnu pricu o maslacku i jos nekom cvetu, zaboravio sam sada, uglavnom poenta je da se ja ne trudim dovoljno.

Finale:
U klubu se situacija samo pogorsala. Naizmenicnom rafalnom paljbom su me smarali sa kako/zasto pitanjima...
- Kako si mogao da ostavis tako divnu devojku?
- Sto se nisi malo vise potrudio oko nje?
- Sta bi ti falilo... bla bla bla
- bla bla bla? bla! bla bla bla...
- bla bla Truc! truc bla bla!
- ...
...
- ...bla bla zasto mislis da ne valja
I tu konacno, posle celih 20ak minuta zvocanja puknem.
V: Brate ostavio sam je zato sto je otkacena skroz i jednostavno nije dobra za mene
J: Tako je brate... Kako na primer?
V: Na primer, za tebe kaze da si naporan, za Lenu me pitala da li je daltonista*****, misli da su Kiza i Paja sabani, trazila je da prestanem da se druzim sa Klinkom a za Drugaricu je rekla da je debela!******
L: Ma nek se nosi, ona se kao dobro oblaci?
D: Da ja imam onoliku zadnjicu ne bi gledala druge nego bi drzala dijetu!
Kl: Razumljivo...
Ki: Ajd za ovog Paju, 'al po cemu sam ja saban?
P: Kizo, duvaj ga, eto po cemu.
J: Ja naporan? Kad sam ja bio naporan? Dobro, mozda sam i bio, al' kad je ona mene videla da sam naporan? bla bla bla bla!... bla bla znaci ne verujem!

Zakljucak:
Tek tako, za sekund, prestala je da bude fina devojka oko koje se nisam trudio i postala najgora harpija... Kako volim sto je moje drustvo otpotno sa spoljne sugestije...
________________________________________
*Sanela je kafic, perverznjaci
**zapravo, toliko je los da sam par puta primetio da je u njegovim psihoanalizama jedino pravilo da nema pravila
***mos' misliti, ona oko koje Kiza oblece non-stop do granica imbecilnosti meni nesto da prica...
****ako izuzmemo brkate, nize od 1.20 i vise od 2.20 devojke nece uspeti da mi nabaci nikoju... ponekad se pitam kako to da mi je on postao najbolji drug
*****ako nisam ranije pomenuo, Lena voli povremeno da se oblaci kao hipik
******sve je istina, sto je najgore... ustvari najgore je sto je samo deo istine...

Comments

Popular posts from this blog

Barzu iz jkra

Pit stop