Reci NE!

Kiza od kako ga je Lena šutnula ima mnogo sumanutih ideja. Vremenom, razvila su mi se čula tako da prepoznam kada hoće da predloži nešto paranenormalno.

- E, Vivi, 'ajde...
- Ne!
- Šta ne?
- To što ćeš sad da kažeš
- Otkud znaš kad nisam ni rekao?
- Dobro, 'ajde, reci...
- E, pazi, sada nas...
- Ne!
- ...osnujemo...
- Ne, ne, ne!
- Onda možemo da...
- Nein, nicht!
- Dobro, bre, ti misliš da ja ništa pametno ne mogu da smislim?
- Je l' to trik pitanje?
- A šta loše može da se desi ako...
- Ne!
- A samo ako...
- Ama ne!
- Ček, kad sam te zajeb'o?
- Kad nisi?
- Dobro, ajde, navedi poslednji put kada si tako pametan!
- Juče.
- Dobro, pre toga?
- U utorak. Pre toga u subotu pa pre toga u četvrtak. Kad god si progovorio ja sam upadao u neprijatne situacije, što psihički što fizički što finansijski!
- Kako bre sad to?
- Je l' nam lupio onaj lik po disciplinsku kada si mu startovao ženu? Ehej, ženu!
- Pa otkud sam mogao da znam da mu je to žena? I što je tebe lupao?
- Jer je kreten, jer žena u mraku nije mogla da mu objasni koji pijani balavac ju je startovao, otkud ja znam što - je l' patilo moje telo? Jesteeee
- E, ali ako ovo...
- Neeeeeeee!
- Ali biće bolje od bilo čega do sada!
- Je l' bilo dobro kad nas je Lenina keva saslušavala jer si hteo da iznenadiš Lenu? Znaš ono, kada si upao...
- To smo rekli da ne pominjemo više!
- Rekli smo i da se od sada ja pitam!
- Ja se toga ne sećam... Ali, kada bi sada...
- Ne! Ne!
- Aman, za 20 godina ljubavničke karijere nisam čuo neova koliko od tebe sada... Šta te to spopalo? Zašto samo ne uzmemo...
- NE!
- Dobro, kada su moje ideje bile loše?
Prevarih se, ujede me guja, nisam izdržao još jednu rundu...
- Dobro, još samo ovaj put, reci
- Napravimo kompaniju za razmenu računara za servis... Ideja je sjebe ti se nešto, ti ne znaš to da popraviš ali neko zna - ti se registruješ na sajt i onda ti on nadje nekoga ko ima komp sa problemom koji ti znaš da popraviš, odradite to jedan drugome i cao-cao! U sustini, samo bi trebalo sajt da napraviš ja bi radio sve ostalo, a profit delimo, razume se.

Navoručenije: Koliko god da je zapeo, nikad ne dajte Kizi da predloži ideju za biznis. Potrošićete još dva meseca na ubeđivanje da li je loša ideja dobra ili loša...

Comments

Popular posts from this blog

Barzu iz jkra

Truth or dare

Pit stop