Magic Number 69

U srednjoj školi smo manje - više svuda viđali ovaj broj. Brojevi telefona, bilbordi, zbirovi, registarske tablice, bar-kodovi. Tako smo počeli da ga obožavamo, potpuno nevezano za mističnu simboliku zbog koje je poznat širokim narodnim masama.
Par godina posle završetka srednje škole, u još jednom od ne čestih trenutaka kada su umovi svih prisutnih bistri, počinje filozofska rasprava među muškom populacijom, koju ovog puta činimo samo Kiza (koga je Lena nedavno opet ostavila) i moja malenkost.

K: Ne, ne, derz nou sač ting. Kažem ti, samo možeš da uprskaš stvar ili da malo manje uprskaš stvar
V: Svejedno, nekako moraš da probaš. Šta da radiš?
K: Ne, svejedno, ne...
V: Oki - daj alternativu
K: Si ti gluv? Nema, razumeš, ne postoji.
V: Ti shvataš da je to što pričas nemoguće? Empirijski utvrđeno!

Utom ulazi Drugarica...

K: E, evo, e ti mi kaži: Je l' postoji neki dobar pikap lajn? Ono, za startovati devojku u klubu?
V: Ti shvataš da ljudi to svakodnevno uspešno rade, nisam ti ja kriv što si nesposoban, jer zaboga, neko je nekada uspeo da uradi nešto sa devojkom koju je upravo upoznao i morao je nešto da joj kaže

Drugarica nas zbunjeno gleda

K: Ali poenta je da nema dobrih - svi su ili blago retardirani ili užasno repetitivni... koja reč, slomim jezik na 7 mesta dok izgovorim... a kad god neko pokuša da poboljša stvar ispuši!
V: Rekao si devojci koju prvi put u životu vidiš da izgleda kao taliban! Šta si očekivao, da dođe do druge vrste pušenja?

Drugarica nas tek sada zbunjeno gleda - ako je malopre mislila da nismo normalni sada misli da pijemo drogu na prazan stomak

K: Izvini, bilo je duhovito! Kako je samo očekivala nešto drugo!
V: Onda je bilo duhovitno i što te nije lupila - to sam ja očekivao!

Drugarica je konačno uspela da poveže konce

D: Stvarno, sad kada razmišljam, nikad nisam pomislila da pričam sa likom zbog prve rečenice koju je izgovorio - mada možda je do mene, možda su mi samo kreteni prilazili...
K: Vidiš, ja sam došao do zaključka: najbolji ulet je da priđeš i da kažes "'de ste pičke?". Prvo, treba ti samo 20 sekundi da dođeš i da izdeklamuješ, drugo odmah vidiš da li je uspelo i treće ako nije odmah pređeš dalje i imaš najveću propusnu moć po večeri... Šta se smeješ bre? Šta tu mlatiš glavom? E, ima da idem i da startujem svaku devojku i da, samo tebi za inat, vidiš da ima da uspe, eto!

Ovaj... kreativni plan je sumanut po više mojih merila. Međutim, uskoro sam dobio sms: "Start prošao! Ja 1:68 Vasiona" i shvatio da mi je sve vreme magija bila ispred nosa - taj start radi tačno u 1/69 slučajeva (empirijski utvrđeno).

Ovo je 69. post na ovom blogu, ne računajući par obrisanih

Comments

Popular posts from this blog

Barzu iz jkra

Truth or dare

Pit stop