He said she said

Kiza i Lena su raskinuli. Totalno su oboje odlepili i pukli sa mozgom.
Ona mi je prvo slala SMSove sa detaljnim izveštajima šta-ko-kad-gde-kako. On me pitao je l' stoji dogovor za tekmu.
Ona me zvala da se nađemo na kafi. To viđanje je celo presedela, nervozna, cupkajuci nogom. Ubeđena je da mi je on sve pričao pa ona ne priča ništa više.
Kod njega smo gledali tekmu u tišini, uz mestimičo navijanje. Na kraju smo prokomentarisali izgled čirlidersica i prišli najbliže onome kako devojke zamišljaju muške razgovore. Nije je ni pomenuo.
Ona je izašla sa drugaricama i smuvala se sa nekim likom, na jedno veče.
On je ponovo počeo da ide na faks i u teretanu.
Ona je postaja sve šizoidnija, stalno ga je pominjala i pričala kako ne misli o njemu.
On je rekao da su raskinuli i da mnogo misli na nju.
Ona se prepustila depresiji i prestala da se šminka.
On je nakupovao brendiranu garderobu.
Ona je počela da čisti celu kuću, riba pločice, pomera nameštaj.
On je bacao đubre po podu, nije moglo da se uđe u stan. Postavio je dasku da pređe od ulaza u spavaću sobu do kreveta da ne bi morao da čisti.
Ona se rasplače na svaku sitnicu...
On je rešio da je pozove da se vide
Ona je složila "bolje mi je samoj" SMS u kome ga odbija...
Sreli su se u gradu, on ju je pozvao opet. Uživo nije mogla tako lako da ga odbije...
On je to prećutao, ona mi je odmah poslala 15 smsova sa detaljima
On je i dalje cutao, ona me 15 puta zvala da me pita kako je on, kako da se obuce, da li je debela i da se zamalo zaplace par puta.
Videli su se.
Ona me odmah izvestila kako su se pomirili, kako je divno i da ruze cvetaju.
On mi je uz pivo rekao da su opet zajedno i sjebao ispite iz zimskog semestra.

Ljubav, a?

Comments

Popular posts from this blog

Barzu iz jkra

Truth or dare

Pit stop