Blondie

Cela banda na okupu, sa izuzetkom Klinke. Standardne priče, sve dosadno... kad ono međutim...
//L=Lena, K=Kiza, J=Jole, P=Paja, D=Drugarica, V=ja, B=Baron
L: E, Vivi, 'el si još sa onom plavom?
V: Jesam, što?
L: Ništa... onako pitam...
V: Reci slobodno
L: Ma ništa, mame mi, samo da znam...
V: Kad ne lazeš kazeš "keve mi" sada si rekla "mame mi" pa znam da imas nešto da kazeš zato reci bolje
L: Pa brate riba ti je glupa
//muk
V: Što sad?
K: Pa brate zato sto je paglu
J: Ko zemlja črna
P: Ovaj sto bolje kapira od nje
B: Jeste, baš je glupa... E, ljudi, jesam vam pričao ono kad sam...
V: Jesi Barone... I šta, kao glupa?
K: Pa, sine, si video kakve nokte ima? Devojka ne moze da ima takve nokte i da bude pametna
//Lena ga je samo pogledala... Drugarica je pogledala svoje nokte
J: Vivi, brate, moraš da je oštaviš...
V: Da je ostavim što vi mislite da je glupa?
P: Gle, telo što ima - rispekt matori - ali u faci je žnaru i mnogo je nekako... ne znam...
L: Mnogo kao plavuša iz magazina: glupa, plava i roze
B: E, je l' znate onog mog lika što je jednom...
K: Znamo, Barone... Nego Vivi, šutni ti to dok je taze
V: Prvo, nije glupa...
//svima je bilo smešno, neki su se potrudili to da prikriju
P: Brate, kako ne razumeš... Paglu je, tavanica!
V: Ajde sad mi objasni kako je paglu?
K: Gle, brate, je l' čitala ona nesto pred tobom? Mislim, zna sva slova i to?
//Kiza se sam smeje, opet je pokušao da bude duhovit
V: Koj vam je bre ljudi, šta ste se navrzli?
D: Ja svoje mišljenje zadrzavam za sebe
V: To znaci da je ne podnosiš, organski
B: E, ljudi, je l' znate onu ribu sa kojom sam...
J: Znamo Barone... Gle, matčori... ona ne razume končept šudokua...
V: Ti znaš...
J: Pokušavala da reši predamnom matčori... Da mi jetra rikne ako lašem... Al' matčori, ne zna ni ukršteniča kako se rešava
V: Mdaj bre, to se zezala...
L: Vivi... 'si primetio da se ona ne smeje na viceve?
V: Nije tačno - smeje se
//opet muk... koj' im je... Drugarica i Lena su se nešto pogledale...
B: E, je l' znate onaj vic kad meda...
P: Smeje se ona ali ne zato što kapira... Kad smo pričali viceve ja posle pričao sa moju dugaricu - šta joj se desilo - nije smešno, priča je tuga i ona posle to pričala kao vic!
V: Ma daj, ti si to pogresno razumeo...
K: Vivi, nogiraj tu stoku sto skorije...
L: Gle, ona je žensko koje se ne razume u cipele...
V: Pa šta?
D: Pa nosi samo ermaks dvojku i to neke raspale
J: Matčori, je l' si je video nekad bez trenerke... M'sm suknje, farmerke i te munje...
L: Ma 'de bre, to munze škola nema tamo farmerki...
V: Kao prvo, ona je sa NBGDa
B: Je l' se sećate kad je onaj...
V: Sećamo se, Barone, čekaj
J: Eeee, ako je sa noviča to je dijametralno šuprotno... ne treba da je šutneš sad nego odma! Evo, daj fon, ja ču da napišem ešemeš u kome kažeš "šupičku materinu skote"
//nikad, ali nikad neću naučiti da pred Joletom ne držim telefon na stolu... ima tendenciju da ga zgrabi čisto onako, iz zezanja
V: Vrati mi fon... Vrati mi telefon! Lena, uzmi mu, on kol'ko je blesav stvarno će da joj pošalje tako nešto...
J: Neču, matčori, zem se...
//...da mu bar verujem...
V: Brate drugi smo svetovi nesto što je nama...U tri lepe kad ste se vas dvoje pomirili da se sada žvalite?
//Kiza i Lena pestanu da se ljube na sekund, besni na mene što sam ih sa sedmog neba spustio na zemlju...
K: Aaaaaaaam?
J: Matčori, pa vi ste se svadžali?
L: Maaa... nesporazum... od ponedeljka smo opet zajedno...
P: Nesporazum da si ti pljuvala vatru gore od...
K: Aaaaaalo, bagro, mir!
//da, to je opet stari, prema Leni hiperprotektivni Kiza koga svi volimo i poštujemo
P: Dobro, brate, dobro... Posle ćemo... Nego, Vivi: skotu-korpa!
B: E, a je l' znate ono kad je...
D: Znamo Barone. Vivi, ti si slep, brata mi!
//Baron već pizdi što ne može da počne priču, po stoti put...
V: Šta je ovo danas? Dan sjebavanja Blondi? Ajde ako ste face da je pozovem sada, da vidimo koliko je glupa?
J: Evo ti fon, matčori...
V: Sa' ćete da vidite, ne kažem da je miss ali jeste slakta i nije tol... Alo, Blondi... Ja sam... Vivitas bre! Mhm... Da... E, super, 'ajde ja sam u kafiću sa nekim društvom... znaš ih, ona ekipa koju si upoznala... e, pa 'aj' dođi... 'aj' javi kad se spremiš... Poz.
L: Princeza će se pojaviti?
V: Joj, kako će mi biti milo kad budete morali da pojedete sve ovo...
J: Matčori... Nećemo...
B: A znate kad sam...
D: Vivi, kako ste se smuvali?
//Baron ustaje i odlazi... Nekako su svi to priželjkivali, ali poznajući ga niko nije smeo to da očekuje...
V: Pšta ja znam - upoznali se na nekoj sedeljci posle sreli u gradu, zezali se i tako... ček zove me... E, mi sedimo kod skca... SKC... Kod Jugoslovenskog Dramskog... Ne, nije... ne, bre, to je muzej... jesam, siguran sam, to je muzej 25. maj... ajde, samo uhvati sedmicu pa se čujemo...
L: Najkica ne zna da se snalazi po gradu?
V: Pa brate živi sa one strane mosta, tamo studira...
J: Matčori, ona je u stanju da upiše faks... Žjeeeee, ja išpado najgori što sam pao godinu...
V: Ajde, što je glupa?
//Kiza i Lena se ljube i ne obraćaju pažnju na ostatak planete
D: Ajde, što nije glupa? Šta ona zna?
V: Paaa... zna... da se obuče
J: Ješte, to ješte matčori...
P: Pa ne bi se reklo - užasno mnogo forsira trenerke
V: Ček, zove... Alo... Da, to je ono kod Slavije... Znaš gde je Slavija super... Ček, šta ćeš kod Delta Sitija
D: Hihihihi... Zagubila se
V: Ne, ne, na pogrešnu stranu si krenula... Sigurno... Ajde, zovi...
P: Šta bi?
V: Ušla je u pogrešnom smeru svima se dešava šta sad!
J: Tavan glupa matčori...
D: Kada si ti poslednji put ušao u pogrešan smer?
V: Ajde jedan po jedan... stvarno...
P: Gle, nije da nije ona nama nesimpatična samo...
V: Čekaj, opet zove... Da... Jeste, ka Vuku... Kako ne znaš gde je Vuk? Vuk je... Pa na Bulevaru bre... Kako kom... Bulevar bre... Ne, ne možes... Nije, to je JNA... Da... ne...
//i tu mi sine... sve što je bilo slatko postane debilno, sve ono simpatično postane glupo... svaki vic koji nije razumela, svaka stanica koju je promašila, svaku reč koju je pogrešno izgovorila... svako "šta", "molim" i "kako"...
V:... e, vidimo se posle, moram da palim... Čoveče, koiko je glupa... Moram da je ostavim
J: Kažem ja matčori...
P: Je' si je bar karo?
//Drugarica mu lupi ćušku...
P: Š'a bre, pitam... Ionako neće da kaže...

Comments

Popular posts from this blog

Barzu iz jkra

Truth or dare

Pit stop